onsdag 18. august 2010

Sitter på togstasjonen

I går brukte vi dagen rundt om kring i Bergen. Vi var overalt, ikke spør meg hvor vi var for har ikke peiling. Etter og ha vært litt over alt med Linda og Hilde Kristin, tok jeg, Hilde Kristin og hundene toget fra Arna og inn til byen, så var det buss videre til fyllingsdalen, for å trene :)
Når vi hoppet av bussen etter en god time med tog og buss, begynte vi å gå opp den laaange bakken opp til Dalen, så kom "heldigvis" en som Hilde Kristin som plukket oss opp oppi bakken.

Når vi kom var det ikke mange som var på trening, men etter vi hadde trent litt på dobbelboks som Kahrma var kjempe flink på, kom der plutselig masse folk. Vi klarte å telle hele 25 stykker alt i alt. Vi bygget opp tre kombinasjoner, og delte oss opp i tre grupper, etter størrelse. Så var det bare å trene, jeg tok kun Kahrma ut på en av kombinasjonen, fordi vi hadde trent dobbelboks, og nå var hun ikke i hundre lengre, selvom Thor skryt av farten hennes :)
Etter an lang trening måtte vi snu snuten hjem, vi bommet litt på tiden, så vi var ikke hjemme før halv 11, og da var det middag. Så snakket vi litt, men så måtte vi legge oss for skulle tidlig opp, for første skole dag.

Idag, var vi oppe klokken 7, toget gikk 2 min over 8. Vi var fremme ved skolen litt på halv 10. Jeg skulle i møte med kontakt lærer klokken halv 10, så da var det bare å gå ned. Jeg fikk en kontakt lærer som heter Even, og jeg går nå i 1B.

Så gikk jeg for å ta en mattetest, for å sjekke hvilken matte jeg skal ta. Detter gikk helt greit, og lærerne der var veldig greie, men snakket litt mye...

Da var klokken 11, og jeg var ferdig for dagen, men da begynte jo Hilde Kristin. Så jeg satt i kantinen og ventet på henne frem til halv 1. Så var det bare å ta bussen til bybanen, så skulle vi på bybanen(er veldig irritert på bybanen, den bråker noe helt syyykte! Ikke å anbefale, er verre enn trikkene i Oslo:O), og nå sitter vi her og venter på toget. Så er planen egentlig å gå å bade oss og hundene, men vi får se. Skyene begynner å komme..

Kanskje vi har trent litt til neste gang, og da vil jeg prøve å skrive litt mer detaljert da, og kanskje komme med noen trenings tips. Nå kommer tog om en halv times tid, men får prøve å være litt sosial med Hilde Kristin :)

Ha en fin dag videre folkens, så snakkes vi :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar