mandag 16. august 2010

Kor e eg?

Nå er jeg og mamma flyttet til en eller annen plass, som ikke jeg vet hvor er ihvertfall. Verken Dewey, Tara eller Ficus er med, og det er litt skummelt. Måtte på noen stooore Bernere idag, og de var kjempe skummle, spesielt Max. Menmen, de spiste meg jo ikke, så kanskje det går bedre imorgen.

Etter hvert gikk vi bare rett utenfor å trente agility. Vi slapp jo å kjøre?!
Jeg tullet litt, men følgte med også. Rev mye, men kun mamma sin feil. Skal være snillere imorgen!

Appropo imorgen, så har jeg hørt rykter om at mamma og Hilde Kristin og Linda skal ut en tur, til Bergen. Tror kanskje jeg får være med vist jeg er heldig, noen som vil spør mamma om det?
Har hørt noen rykter om at det blir trening med Mio og Lene i Dalen, så det blir gøy!

Nå burde kanskje vi begynne å snu døgne, vist vi skal begynne på skolen på onsdag?
Så godt natt alle samen, så snakkes vi senere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar