onsdag 25. august 2010

En stressende helg i Stavanger.

I helgen når jeg var i Stavanger var jeg hos Lene KW. Det var kjekt å se alle jentene mine igjen, selv om det ikke var så lenge siden jeg såg de.
Vi hadde det skam løye, og bare koste oss. Etter litt fest og kos hos Lene, skulle de andre på byen. Jeg fikk Einar til og hente oss, så vi kjørte Kine, og Sanna hjem.

På søndag var det opp i barnedåp. Tante var spendt og litt nervøs. Jeg er jo både tante og fadder for lille Sebastian. Etter at jeg og mamma hadde hentet mormor, var det bare å kjøre til kirken. I kirken hadde jeg en litt stresset søster, som syntes at faddrene kom altfor sent inn i kirken (vi hadde da stått utenfor og ventet på henne)!

Jeg skulle holde Sebastian gjennom dåpen, og det var staselig! Tusen takk Veronica og Marius for at jeg fikk denne æren! <3
Gratulere så mye med deres sønns dåp!

Jeg måtte gå relativt tidlig fra dåpen, fordi
jeg skulle rekke kystbussen. Mamma kjørte meg til et buss stopp, så ventet vi til bussen kom. Jeg hev meg på bussen, og var da ikke hjemme før sent!!!

Denne uken har vi klart å forsovet oss litt, og sånne ting. Men har rekket skolen!
Skolen har vært litt sånn som så, vi har fått litt bøker, velgt matte fag ++

På mandag var vi på smådyr, og på tirsdag høstet vi poteter og gulerotter. Idag har vi hatt en masse teori, det skal vi også ha imorgen. På fredag tror e heldigvis at me har fri :)

Imorgen skal Kahrma være med å skolen, for vi skal på kurs til Petter Holmberg rett etter skolen. Dette gleder vi oss veldig masse til! Tusen takk mamma, som betalte for kurset! <3

I helgen er det ag stevne på Stend, som Norhordaland hundeklubb arransjerer! Dette skal bli kjekt. Mamma og pappa kommer også opp, og jeg skal debutere i klasse 3...

Men dere får kose dere masse, jeg skal gå å legge meg.. Kanskje vi ikke sover forlenge imorgen?

Natta alle samen, oppdattere dere før stevnet håper jeg! <3 :D

3 kommentarer:

  1. Skal bare teste om eg kan kommentere! Har noen som ikke får det til.

    SvarSlett
  2. Lykke til i helga :) du kicker assen på alle sammen sikkert :)=

    SvarSlett
  3. Takk Tommy! Håper på det :)

    SvarSlett