lørdag 28. august 2010

Debyen vår i klasse 3 :D

Idag var det opp klokken kvart over 8, siden vi bor på stevne plassen.
Da var det bare å kle på seg og spise, mamma/pappa luftet Kahrma. Jeg luftet Zita til Marit B.
Bort i telte å se på klasse 1 og klasse 2, var uvant å se på så lenge.. Ihvertfall å se på de jeg pleier å konkurrere mot. Hjalp også til der det trengtes, for det var jo belgerklubben som arransjerte alene for første gang. Første løpet til meg og Kahrma var agility, det startet kanon bra, men skjerte seg på nummer 11 (slalomen), da datt hun ut og jeg ble forvirret, og tok med meg en disk. Men hun var på nett, og er et av de bedre løpende våre, appsolutt beste disken til nå!
SÅ var det lag, der var det også veldig bra frem til slalomen, da stod den på halv åtte, og hun ble da litt forvirret, og gikk ut. Men fikk kun denne feilen med oss, og ble da best på laget vårt, og det var vårt løp som vant med 25 feil. Hoppen gikk nydelig og hadde fin flyt og gassen i bånn (som hun har hatt hele dagen :)), men vi skal jo ikke gå feilfritt... Så vi har tre hinder igjen og da rekker ikke jeg og være der jeg skal så jeg må gjøre noe jeg vet hun ikke kan, som fører til en vegring. Da er det "bare" åpen igjen... Den startet veldig bra, med tanke på at vi sprang rett etter Dewey og pappa. Hun hadde fult fokus på meg og var klar og gira! :)
Når vi da kom igang, var hinder nr 2 en tunnel og der hadde noen hevet godbiter inn. Kahrma stoppet da opp inni tunnelen, fikk henne ut, men jeg datt ut av dette. Jeg havnet da på feil plass og kræsjet med henne ut av neste tunnel (hinder nr 6), og fikk en berøringsfeil. Det var alt vi fikk, og det var vi egentlig fornøyd med, og en 7 plass :)

Pappa og Tara har fått:
5 plass i AG, 1 plass i hopp, 1 plass på lag og vant åpen. (så han burde være storfornøyd med henne)
Pappa og Dewey:
Disket hoppen, 2 plass på lag, 3 i åpen, husker ikke agility løpet...
(Kan få en bedre dag imorgen, med et cert)

Vil også gratulere
Sasha og Meta, Marianne og Kita med sine første agility cert!
Gratulere til Monica og Ben med agility cert!
Gratulere til Merethe og Maja med hopp cert!
Gratulere til alle andre som fikk napp, eller andre gode resultater!

Forholdene her på stend var flotte, stevne så langt har gått på skinner..
Dommeren var kjempe flinke, og satt flotte baner!
Underlaget var supert!
Gleder oss til en ny konkuranse dag imorgen!
(Håper på et par cert til Stavanger og meg imorgen)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar