onsdag 9. mars 2011

Klar for en ny konkurranse!

Siden sist har jeg trent litt, vært på skolen, hatt ferie, sett på VM på ski og kost meg! På søndag som var gikk jeg uoffesielt stevne på Varden med Rettriver klubben. Hoppen fikk vi en feil og veldig fornøyd, med en andre plass, Bodhil med Ted som slo oss... Agilityen fikk vi ti feil, og tredje plass. Er svært fornøyd med hvordan Kahrma følger meg og hvordan samspillet vårt er nå! Til helgen skal vi på stevne i Voss. Det er alltid fryktelig kaldt, så når vi skal pakke idag, blir det masse varme klær! Å denne helgen satser jeg på maks en disk, alle løp uten tidsfeil, og godt sammarbeid! Sitter dette er jeg super fornøyd! Da kan resultetene være det samme! Håper også å få lagt ut et par filmer og eventuelt bilder etter helgen!

Idag skjer det fint lite, har sykelig vondt i blandt annet øye!
Imorgen er det styremøte med BAK, ellers lite.
På fredag har jeg kort dag på skolen, og Andre slutter tidlig fra jobben, så da drar vi tidlig avgårde til Voss. Satser å komme fra Bergen kvart på to. Så er vi vel fremme halv fire eller noe. Gleder meg helt super masse til å se alle dere kjekke agility folk fra Stavanger! Husk at dere er nesten blitt som en familie for meg! og jeg savner dere helt utrolig masse! Jeg gleder meg til en helg med masse agility, gøy og venner! Håper at også dere som skal til Drammen får et fint stevne!

På mandag skal jeg på klasse tur til Mølfjell, å gå på ski. Så må bare pakke om når jeg kommer hjem på søndag. Tusen takk Therese som låner meg ski! Håper du koser deg masse i Japan!
Så kommer vi hjem igjen på ettermidagen på tirsdag, så får vi se hva resten av uken bringer....

Så ellers har jeg vært litt syk, er ikke på topp idag. Savnet dere som vanelig, og kost meg med mine her hjemme!
Blir nok ikke oppdatter her før jeg kommer hjem fra klassetur.

Vil sendeen liten hilsen til mitt syke tantebarn Seastian! Håper at lungebetennelsen ikke varer så lenge, for da må tante komme hjem å passe på deg! :-D Er så ekstremt glad i deg og din bror, Sebastian! Og tante savner dere masse!

Men vi snakkes om en ukes tide! :-D

1 kommentar:

  1. Kjekt å få med meg hva som skjer Maia :)
    Må få med meg alt vettu!

    Du må ha masse lykke til på Voss og stå på, you know you can sjønnas.

    Ellers har jeg begynt å legge ut banene vi trener på på trening pluss "logg" så det er bare å hive seg over bloggen min når du kjeder deg :D
    Bare 4 uker til så ses vi igjen!

    SvarSlett